;

joi, 10 februarie 2011

Wilf, căţelul unei vrăjitoare

Mie îmi plac poveştile. Mult. Aseară m-am distrat. Am citit patru cărticele pentru copii scrise de Frank Rodgers apărute la  Editura Corint Junior. Nişte minunăţii. Au nişte ilustraţii tare drăguţe şi întâmplările prin care trece Wilf, căţelul vrăjitoarei sunt amuzante. O să mai zic de Wilf că este o excepţie în lumea vrăjitoarelor, că nicio altă vrăjitoare n-are ca animal de companie un căţel :D. Wilf are vise frumoase şi mie îmi plac visele frumoase, fie ele chiar şi ale unui căţel!Wilf voia să fie căţelul unei vrăjitoare, să facă jonglerii cu stelele, să zboare şi să facă vrăji. :D Dacă mă gândesc bine... şi mie mi-ar plăcea. Wilf este sabotat şi invidiat de Motănelul Viclenel şi Brotăcelul Trombonel... Greeeu :D
Funny, funny, funny.

Am vrut să pun şi-o poză cu Wilf... dar îmi dă ceva eroare. Poate face Wilf ceva vrăji :P. Am reuşit :) :) :)
Ăsta-i căţelul :D, Wilf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu