;

luni, 28 februarie 2011

Oscar 2011

       Da, sigur ca voiam sa ma uit la Gala OSCAR 2011, mai ales ca prezenta Anne Hathaway. Da' n-am putut sa ma trezesc. Si apoi azi am o zi lunga. Na,  ma bucur ca a castigat The King's Speech premiul cel mai bun film. Chiar e un film bun. Astept sa vad poze de la gala si sa vad speech-ul lui Colin Firth :D
      M-am speriat ca o sa ia Inception care mie mi s-a parut asa o aberatie... maaare. Inception a luat premiu pentru efecte secundare ceea ce mi se pare soooper-troooper. 
      O zi faina !


P.S. La multi ani! :) 
P. S. Mda, este loc pentru comentarii :), eu le primesc via e-mail, prin viu grai, telefonic :D. Va multumesc. Un comentariu la postarea asta era ca Inception nu a luat premiu pentru efecte secundare ci pentru efecte speciale =)).  De acord. :) Happy?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu