;

miercuri, 9 februarie 2011

Nemulţumitului i se ia darul

     De ce n-am eu parte de un concediu activ, de trei ani în jurul lumii? Pur şi simplu pentru că nu merit. Într-una din zilele astea povesteam cu un coleg despre călătorii & concedii. Cui nu i-ar plăcea să hoinărească în toată lumea ? :) 
      El a zis  că dacă i s-ar oferi ocazia, aşa... în trei ani ar vedea toată lumea, 7 zile într-o ţară. Nemulţumitul din mine ce s-a mai gandit... numa' şapte zile? Mie şapte zile într-o ţară nu mi-s de ajuns. nţ-ţ-ţ. Not at all. Deci, nemulţumitului (mie) i se ia "darul", nici vorbă de 3 ani de vacanţă. Am discutat şi despre meniuri, de râme şi de gândaci ne îngrijoram :P.
      Fiindcă el era mulţumit, el încă mai avea darul. A mai zis un lucru funny, că nu ştie cum va fi la canibali, că i-i frică de canibali, că cine ştie... =))
     Fiindcă i-a fost frică i-am luat şi lui darul. Scurt.
      Păcat, aşa pe ultima sută de metri să ratezi, poate ar fi avut noroc de nişte canibali friendly, poate proaspăt ghiftuiţi. Na, poate ar fi fost gurmanzi :D  Cine ştie? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu