;

duminică, 13 februarie 2011

Frecmentarea

        Pentru mine duminica nu-i o zi ca oricare alta. Şi nici nu-s două duminici la fel. Duminica e pentru frecmentare, întotdeauna. Întotdeauna altfel. 
        Frecmentarea, un nou termen pe care, n-am nicio îndoială că  Academia Română  îl va îmbrăţişa de îndată ce va lua cunoştinţă că el există, denumeşte acţiunea de a freca menta. Chiar simplu. Şi logic.
        Deci : eu frecmentez, tu frecmentezi, ... :D 
       Ce minte luminată a avut/are cel ce a inventat verbul ăsta. Sau reinventat. Pentru că, până la urmă asta este ideea, nimic nou sub soare, cheia este reinventarea, cu R.
       Aşa că, fiind o zi dedicată frecmentării, eu mi-am promis azi o zi spa, mi-am schimbat melodia la telefon cu una funnier, şi acuma când îmi sună telefonul am aşa a wide large :D. Mă uit la un film şi deseară ieşim. Dar nu ca aseară, cu prelungiri că vine Monday . And I hate Mondays. Dar despre asta altă dată.
       Celor ce frecmentează le doresc o duminică minunată şi celorlalţi le doresc tot o duminică minunată! 
       salutare. Eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu