;

miercuri, 23 februarie 2011

Pe Marte...

          Eu mi-am dorit să fiu cosmonaut. Şi încă mi-ar mai plăcea. Mi-a plăcut întotdeauna să f iu cocoţată în vârful muntelui să văd de acolo ce se vede :). N-are nicio legătură una cu alta, îmi dau seama şi singură de asta, da' mi-ar plăcea să zbor cu racheta, aşa o expediţie de câteva (multe:P) zile.
          O Istraterestră tre să fie informată... în caz că pleacă în spaţiu, alt spaţiu... Acuma au aştia de la National Geographic o emisiune despre planete, duminica de la 8.30, cu fotografii luate de roboţi experimentali (o minune), cu sfaturi argumentate în caz că ajungi ca turist :D pe alte planete. So, am aflat că pe Marte îi foarte frig şi că, dacă mergi, trebuie să ai neapărat ceva echipament special pentru cap, pentru că dacă nu, în câteva minute, ţi-ar fierbe creierul. Am văzut nişte răsărituri şi apusuri, roz-albastre, incredibile.
          Am citit acum o săptămână că şase români au fost implicaţi într-un proiect, în ceva deşert, o simulare într-o capsulă, condiţii "ca pe Marte"  şi povestea unul cât de greu a fost, că se spăla pe dinţi o dată la trei zile cu bicarbonat de sodiu, şi ... şi io m-aş băga într-o chestie din asta. E o testare a limitelor, clar, dar eu cred că aş rezista. Dacă nu din altă cauză, atunci numai pentru că sunt Istraterestra :).   
          O zi frumoasa să ai. Niiiiinge :) Şi când ninge tu ştii că eu... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu