;

vineri, 18 februarie 2011

Mie întotdeauna mi-au plăcut librăriile

      Mie îmi place să cumpăr cadouri. Niciodată nu cumpăr un cadou pentru că trebuie cumpărat ceva. Încerc să cumpăr ceva ce ştiu/cred că s-ar bucura să primească. Niciodată nu las asta pe ultimul moment, ce-o fi o fi...
      Ieri am fost la cumpărături, un cadou pentru o fetiţă. În aşteptarea copilului care îşi dorea o rochiţă am intrat şi la librărie pentru a lua şi o jucărie sau un joc. 
      La librărie: întreb ce au pentru o fetiţă şi-mi zice tanti aia să mă uit şi să îi zic ce îmi trebuie. O.K. Mă hotărăsc eu la o păpuşă, o rog să mi-o arate, urcă pe o scară că era mai sus poziţionată, pe un raft. În timp ce tanti urca scara, eu întreb dacă n-are ceva joc de decupat, de lipit, cu sclipici. Asta pentru că ştiu că la vârsta asta le place să facă asta, dacă-i lasă mama lor :). Am scris de trei ori asta :D. Îmi dă tanti păpuşa  să  o văd şi, brusc, se enervează că acuma nu-mi mai trebuie păpuşa, vreau nu-ştiu-ce-joc...  :D  :D  :D. OMG mi-am zis... şi am plecat. Am avut putere să mai şi salut. Incredible.
      La vânzătoarea asta i-am zis eu tanti, pentru că era o tanti. Altfel n-avea mai mult de 35 de ani... În fine, ciudat. M-am enervat, în sinea mea. 
      M-a indispus tanti de la librărie pentru că voiam să termin azi cu cumpăraturile.
      La rochiţe: ajungând înaintea copilului am ales eu patru rochiţe care mi-au plăcut mie mai mult. Mai trebuia să-i placă şi ei, mai trebuia să i se potrivească măsura. La rochiţe... am încercat vreo 8 (opt) modele până la urmă, pentru că doamna care vindea sugera şi alte modele, ba mai mult s-a căţărat de două ori pentru a ne aduce două modele noi. În cele din urmă fetiţa s-a hotărât şi uite aşa am cumpărat cea mai frumoasă rochiţă.
       Mda, în concluzie, la librăria aia n-am să mai merg ever, şi despre doamna cu rochiţe am să povestesc şi altor  doritoare de rochiţe.  ...chestie de atitutine...M-am săturat de servicii de doi bani, de mutre acre, de oameni plitisiţi şi obosiţi care "cică vând".

P.S: Azi merg la altă librărie :). Ziceam că mie îmi plac librăriile... taaare.

      
   

3 comentarii:

  1. Acum cativa ani am fost la piata (in alt oras) sa cumpar mere. Si doamna de la taraba la care m-am oprit nu a vrut sa ma serveasca pentru ca era in pauza de masa... Eu eram naiva sa cred ca era interesul ei sa isi vanda marfa...
    A

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac ochelarii :)... din poza... da mai mult imi place de mitzu....
    A

    PS: si fotigrafu e foarte talentat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mda, fotografu tot e talent :). o să-l înscriu la Romania's got talent :p

    :D nu pot să cred că ai avut tu inima s-o deranjezi pe doamna, în timp ce lua masa... Offf :D

    Fiind primul comentariu... calde mulţumiri. Salut

    RăspundețiȘtergere