;

sâmbătă, 19 februarie 2011

Copii de ieri şi de azi

        Nu ştiu alţii cum sunt dar eu am lipici la copii. În cinci minute aflu de la ei multe şi mari minunăţii. Nu mă străduiesc prea tare dar unii mă plac aşa din prima, gratis.
        Azi m-am povestit cu un puşti, care va implini 6 ani în iunie. În cinci minute mi-a zis tot felul de chestii despre el :D... şi bonus, ce zic eu aici, EXTRA BONUS mi-a aratat că i se mişcă doi dinţi de jos, şi mi-a arătat că între cei doi care se mişcă i-a crescut un dinte nou. Eu, bineînţeles am fost foarte "mirată" de noul dinte :D .      
         -Wow super, nu pot să cred, ai un dinte nou? 
         Răspunsul lui a fost pe măsură: "da, vezi, ăsta e dinte de ADULT"   =)) .
         Şi da, în caz că nu era clar, revin. Mi-a explicat şi că dinţii ăia doi care se mişcau... se mişcau pentru că nu încăpeau de dintele de ADULT. Logic ;;)

        Am găsit într-o carte, acum două zile, o scrisoare pe care am scris-o în clasa întâi, cu o grămadă de ştersături :D şi cu un desen. Funny desenul, printre altele erau desenate trei lalele (asta m-a mirat, înseamnă oare că mie mi-au plăcut lalelele încă de pe atunci?), lalelele erau colorate :) una roşie, una galbenă şi una albastră. Aşa patrioată eram? Ştiam eu că există lalele albastre? Mi-ar plăcea să-mi interpreteze cineva desenul.
          
          I like to turn :( into :) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu