;

marți, 15 februarie 2011

Inocenţă...

        Sunt convinsă că BOR condamnă astfel de lucruri. 
        M-am plimbat cu tramvaiul. Nişte copii mergeau la un meci  însoţiţi de antrenorul lor. Antrenorul era aşa un fel de bunic :)  şi de fiecare dată când treceam pe lângă vreo biserică un copil şi antrenorul îşi făceau cruce.    
        Apoi, un altul (cu pistrui, să-i zicem Pistruiatul) văzându-l a început să-şi facă şi el, numai că îşi făcea cu mâna stângă. :D. Cu foarte mare convingere făcea asta, pentru reuşita meciului =)) .
        Mie îmi venea să râd. La un moment dat primul îl observă şi îi atrage atenţia că nu face BINE. Pistruiatul se enervează şi insistă că face bine. Mai face o dată că să fie CLAR. Tot cu mâna stângă. :D 
        Celălalt îi mai arată o dată şi încearcă să-i  mişte mâna aşa cum se face corect, dar Pistruiatul zici că era setat pe stânga, nu putea numai aşa cum ştia el :D
        Poate că  Pistruiatu l-a mâniat pe D-zeu. Poate echipa lui a câştigat. Eu sper că a câştigat. Nu mă pot abţine să nu zâmbesc. Poate că nu ştie cum e corect, poate e stângaci şi face nişte lucruri din inerţie. Cine ştie. În fine, cu câtă inocenţă susţinea "AŞA AM FĂCUT ŞI EU". Ca-n filmele cu Stan şi Bran

P.S. : dacă cineva îi înţelege pe stângaci... eu sigur :) îi înţeleg. 

Pî.Sî. Interviul a fost ok. Am trecut. Mulţumesc :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu