;

duminică, 27 februarie 2011

Atentie la URS!

        Mda. La campie nu-i de ici-de-colea sa dai fata in fata cu ursu, ziua in amiaza mare... 
        Asta mi s-a intamplat ieri. Cei trei veseli naparstoci, care eram cinci, ne-am dus sa profitam de zapada asta minunata. Si cu trei lopeti pentru zapada, un sac si cu un OZN (un fel de lighean cu manere, din care am sa-mi cumpar si eu unu, neaparat) ne-am insorit, harjonit, bulgarit si alte cuvinte care se termina in IT. Am zambit  :) :) :).
        Da, si sa revin la urs... pe cand ne dadeam noi mai bine iaca vine o avertizare sonora, ATENTIE LA URS! Asa cum coboram noi la vale, intr-adevar ursu. 
        Am mai vazut io unul la Paraul Rece (-rece) acuma fix vreo 8 ani. Da' asa in "mijlocul satului" n-am mai pomenit. I-am facut si o poza. Da' mi-i lene sa descarc poze.
        
        PS: Ursu era facut din zapada. Frumos urs :D Bravo!
                                                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu