;

sâmbătă, 8 octombrie 2011

Zi de toamna...

           A venit toamna. Mi-ar placea sa fiu la munte, sa ma trantesc printre frunze sau sa pot sa le zvantur din calea mea, sa le aud fosnind si scartaind. Iubesc toamna. Imi place ploaia. Dar nu azi :)... m-am trezit cu noaptea-n cap si imi faceam planuri. Azi...tre` sa spal masina. miting aviatic. cumparaturi... Cand m-am dat jos din pat ce sa vezi, am scapat de-o grija, a plouat peste noapte, masina o fi curata :D, sau nu. Sper sa nu ploua azi ca  sa mergem la miting. Apoi :)  Am citit pe net niste super-mega oferte de concediu in Grecia, de la 59 la 100 de euro 7-10 zile, transport cu autocarul si cazare, in luna octombrie. Of, am asa o luna plina si nu pot merge.Tare mi-ar placea... Mai am niste zile de concediu. 
          E cam frig. Weekend fain sa ai >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu