;

joi, 6 octombrie 2011

De ce inseala barbatii, femeile? plus Laaaa muuuulti annnni!

Am iesit aseara la o poveste. Ascultam siderata. Un el, pe cand nevasta lui era la spital, urma sa nasca, singur-atat-de-singur cauta alinare in bratele unei femei...Altei femei. Mereu alta. Despre el mai putem spune doar ca inainte sa se fi implinit un an de la casatorie cauta alta alinare, ca deh lumea e mica si se stie.E peste puterile mele, chiar nu pot intelege cum sa faci asa ceva? Chestia asta e din seria aberatii stiintifico-fantastice! 
De ce cred eu ca barbatii inseala femeile, nevestele lor, partenerele lor? Raspunsurile pot varia in functie de toanele mele, variante ar fi:
  • pentru ca nu au acasa ce gasesc la alte femei (feminitate, sensibilitate, umor, inteligenta, gingasie, atitudine)
  • pentru ca nu s-au casatorit cu femeia pe care o iubesc
  • unde dragoste nu e, nimic nu e 
  • pentru ca, vezi doamne, au facut o alegere responsabila, un copil si asumarea gestului, si cam atat.a da, si  traiesc fericiti pana la sfarsitul vietii. uite n-am chef sa pun ghilimele.spun pas fericirii cand zic DA. trebuia sa scriu ca aleg sa traiasca nefericiti. asa era corect.
     Cred ca singuratatea in doi e cel mai trist lucru care se poate intampla. Dom`le daca nu e bine si nu se poate mai bine decat este, ia-te si te du!  Toate lucrurile au o limita.  Asa cred eu. Mie explicatiile alea cu diversitate sa nu mi le dea nimeni. Pur si simplu nu aud. De ce nu s-ar tolera diversitatea bilaterala? Pentru ca bilateral nu e in regula =)). Aha. Mda. Regulile sunt valabile numai intr-un anume sens. Adica, pana la urma suntem sau nu open-minded.? Sau out of the box? sau cum? 
Nici nu mai stiu de ce m-am enervat,  ca nu era treaba mea, ca nu ma priveste, ca nici macar nu o cunosc pe tanara mamica. O poveste alandala cu un prost.

            PS:  Draga Mihai, iti doresc din toata inima tot ce-i mai bun, sanatate, fericire, bucurii si impliniri. La multi ani! Te pup cu drag, tare-tare, cel mai tare >:D<

2 comentarii:

  1. Draga Raluca,

    In primul rand ti-as sugera un alt titlu, "De ce se insala oameni ca prostii?" Nu e vorba numai de barbati. Sunt o groaza de femei care isi insala barbatii, chiar si la mai putin de un an dupa casatorie. Asa ca, stai linistita ca asa fac si barbatii, dar si femeile. Eu iti sugerez sa stai relax si sa nu asculti la ce fac altii, fa ce stii tu ca este bine si nu te lasa schimbata niciodata.
    Te pup tare,tare >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. da. despre oameni prosti era vorba si "fericiti". fara discriminare. >:D<

    RăspundețiȘtergere