;

vineri, 14 octombrie 2011

Mozaic

           In primul rand tin sa va multumesc celor ce v-ati ingrijorat pentru mine, pentru "deceptia" de ieri :D.

          Este ora 1.30 si nu pot dormi. multumesc windows 7, ca atunci cand am inchis calculatoru muream de somn. apoi si-o luat nebunu 7 update-uri si nu mai termina, laptopu fornaia si somnu dusu-mi-s-a! ma mai enerveaza si ca n-am diacritice si zice-se ca are da nu le stiu io activa. pana nu vad nu crez o iota. 
       
          zic, hai sa vaz, mai sunt huhurezi? deschid ym si ma si ataca unul :). deci mai sunt.
       
          Mitzu fie se uita la meteo, fie stie ca vine iarna, fie o prins drag de mine. se instaleaza ca scaiu si nici un cutremur de 7 grade nu l-ar cutremura.
       
          Poate ar fi  mai bine sa mananc cornulete. da, ca am fost azi la cumparaturi si mi-am cumparat de la Boromir, cornulete cu mere (mmbune). is patrate, de ce le zice cornulete? le-ar putea zice cubulete.
        
           Apoi... nu stiu altii cum sunt, dar eu... odata eram la Politie si langa mine era un domn pe care nu l-am vazut desi stateam de jumatate de ora la ghiseu, ca deh, "politistii e si ei oameni" si trebuie sa manance pizza calda in timpul programului, asa cum au si facut, ca programul e program, cine nu-ntelege!?!!!  Si cand da Domnul si termina astia pizza ii zice un politist tipului din fata mea, da de ce nu mergeti sa va stearga cazierul ca aveti dreptul... Habar n-am ce e cu stersul cazierului dar de atunci am inceput sa-l vad pe "piratul din Caraibe", domnul din fata mea. Mi-am inchipuit ca cine stie ce a facut si ma gandeam uite dom`le ce senina stau... nu stii niciodata. Prejudecati? Preventie? Mda. O intamplare banala de ieri a readus-o pe asta la iveala. Si totusi cum e cu stersul cazierului?
         
           Mda, si vorbesti de lup... si vine Mitzu. El nu vrea sa stea in brate. El vrea sa stea pe umar.Toarrrrce :)
       
         Ma gandesc la proiectul Nu te plictisesti la biblioteca! Trebuie sa strang mai multe voturi. Ieri am discutat cu niste oameni. astept sa vad ce se mai intampla. Am crezut ca o sa fie mai simplu. Dar...
           Dragi prieteni cu facebook, daca nu l-ati votat inca, nu-i tarziu.
                                                                                                                                         Sfarsit 
PS: Sa ai o zi super! >:D< si weekend insorit :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu