;

joi, 20 octombrie 2011

e toamna iar...

           uneori trec lucrurile pe langa noi. suntem prea grabiti, sa facem una-alta, sa mergem sau sa venim... toamna asta n-am prea vazut copacii ingalbenind. am vazut doar covoare de frunze. ciudat.
           azi am mancat dovleac copt si mirosea minunat. mi-am adus aminte de bunicul meu si mi s-a facut dor. punea "bicitoc", asa zicea el dovleacului, la copt, pe soba. hmmmm. :)  mirosea in toata casa a cea mai buna prajitura :) toamna "noastra" cu asta o asociez. iarna "noastra" cu nuci caramelizate pe soba. interesant cum oameni simpli stiu sa faca lucruri complicate. nu, nu de dovleac sau de nuci (desi mie tot nu imi iese reteta :) )e vorba... ma gandeam ca un om simplu, ca bunicul meu, stia sa faca oamenii fericiti.

4 comentarii:

  1. poi dumnezeu are nevoie numai de oameni buni la el si cum bunicul tau facea asa delicatese a zis dumnezeu ca ar vrea si el sa se delecteze cu asa ceva:).....si oricum de acolo de sus te priveste bunicul tau si se amuza cum incerci sa faci si u si nu iti iese :D.....

    RăspundețiȘtergere
  2. asta pentru ca sunt o bucatareasa desavarsita :D

    RăspundețiȘtergere