;

luni, 31 octombrie 2011

Du-te, vino!

          de felul meu nu-s incantata de chestii noi, cu butoane, cu multe butoane, ca stiu sa faca te miri ce daca citesti instructiunile. imi place ca traiesc printre oameni entuziasti care au ei placerea asta si la sfarsit intreb si eu, daca mi-i musai, care-i faza? mi-e lene sa citesc instructiunile. adica mi-am luat televizor ca sa citesc o carte tehnica? 
          am cumparat chibrituri ieri. si, ce sa vezi, au instructiuni de folosire. minunat. scurte. precis se gaseste careva care sa nu stie. eu, de exempu,( prost exemplu, stiiiu) nu stiu aprinde conform instructiunilor. ma-ntreb ce n-am inteles eu bine. mi se mai intampla. m-am uitat sa vad daca mai scrie si pe alte modele si, daaa, scrie. si chiar acelasi lucru"dute vino".  mesaj subliminal? traducatori de exceptie? habar nu am :) chibriturile is bune.se aprind.No comment.
     
PS:  si... zi frumoasa sa ai. o meriti din plin. >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu