;

sâmbătă, 29 octombrie 2011

intamplari cu Orange

           ieri intr-o vreme. merg la magazinul partener Orange sa incarc o cartela cu niste euro. incarc cartela, platesc, primesc un mesaj de confirmare dar apare mesajul de cont blocat, adica de pe cartela nu se putea suna, dar puteai fi sunat.eu, bineinteles, intreb care-i faza. cica, "peste 10 minute se activeaza. ok, zic, merg sa fac cumparaturi si la sfarsit daca nu primesc mesaj, revin. bine. nu primesc mesaj. deci, revin.aici incepe distractia. imi zice ala sa sun eu la Bucuresti sa... Pai, nu sunati voi?!? eh, ce sa faca ... suna. de acolo doamna le explica un fel de asta este, nu merge, nu se poate face nimic. se enerveaza si vanzatorul si zice, pai, doamna a platit. ok, o sa resetam atunci. si tot reseteaza... nimic... si eu totusi? ... pai in 24 de ore se activeaza, va garantez eu. ca nu stiu ce cu centrala. IN 24 DE ORE??? incep eu. pai banii i-ati luat intr-o secunda si cartela o sa mearga dupa 24 de ore? vreau sa fac o reclamatie. ala iar, sunati la 444. zic nu, vreau in scris. puteti sa faceti la orice magazin Orange. deci si la asta? intreb eu tot mai mirata. cu greu zice si la asta. mda :D.  ideea era ca ne trebuia telefonul ala incarcat de urgenta pentru ca sa se poata suna de pe el in caz de nevoie.n-a fost nevoie si dupa o ora mergea. 
           mda, si de nu era urgent, raspunsul cu sunati la 444 si raspunsul cu va garantez ca in 24 de ore... mi se pare deplasat. asta pentru ca sunt eu o delicata. punct

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu