;

miercuri, 12 octombrie 2011

Mitzu nebunul, trage cu tunul, noaptea pe la unu...

aseara Mitzu...
  am vorbit la telefon si l-am ignorat o vreme. el se tot fataia si cersea atentie. aveam ceva de lucru si nu puteam sa-l mai scarpin si pe el dupa ureche ca n-am trei maini, c-altfel...
  si Mitzu a comis-o. m-a inconjurat de cateva ori. m-a privit si s-a napustit la cotul meu.de doua ori. Mitzu esti nebun? intreb eu, si el nimic. pregateste asaltul.
            eu nu stiu daca e de rau. poate o ia razna (eu am mai zis ca parca e dus cu pluta).sau e de bine? bine ca n-a sarit la fata. partea proasta e ca el crede despre sine ca e funny. fie, recunosc, e funny .
mda, cu nebunii sa nu te pui. niciodata. nici sa nu-i ignori, ca-i apuca. nici sa nu-i bagi in seama, ca-i apuca.

   PS: sa ai o zi super. si spor la lucru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu