;

marți, 25 octombrie 2011

despre recensamant, cu sau fara CNP, ca in Romania

           in Romania, ca orice evniment pregatit, mediatizat Recensamantul populatiei surprinde pe tare multa lume. se fac milioane de exemplare si trebuie sa inceapa recensamantul pentru ca trei destepti, am zis asa generic trei, cine stie cati is de fapt, sa hotarasca ca e ilegal sa se ceara CNP-ul  si ca fara indoiala cineva va unelti noaptea, in taina, ceva cu CNP-ul. mie, cerandu-l institutia statului mi se pare ok sa il dau. si l-am dat. de vor fura votul meu, cum cica se tem PSD-istii, asa am auzit ( ca eu inca-s la regim fara televizor), putin probabil pentru ca in virtutea faptului ca sunt cetatean roman am fost la vot chiar daca am anulat votul tocmai pentru a nu se face semnaturi si voturi multiple. dar, cum de obicei hotul striga hotii, sa ma scuteasca PSD & company. ziceam ca recensamantul e ca in Romania, cateva zile e ok si fara CNP si acum s-au trezit ca nu mai e OK :D. fericiti cei ce n-au vrut sa il dea si au fost recenzati, probabil.aici mi se pare ca este o problema. adica cel ce a hotarat ca e bine si fara, cum si-a dat seama ca nu bine asa? :D Pe principiul incompetentii sa zboare ar trebui sa plece de acolo, banuiesc ca are o functie minunata, bine platita care pretinde viteza de decizie. Daca nu poate, asta este, vin altii. 
          Mda, pe mine ma mira mult povestea cu CNP-ul (ca mai nou iti ia CNP-ul pentru tot felul de chestii) si ma intreb cum reusesc unii sa boicoteze statul. habar nu am cine a inceput povestea cu CNP-ul si nu imi dau seama daca are intr-adevar rol de protectie a persoanei, pentru ca statul are acces la CNP-ul meu prin diferite surse, oricum,  sau este iar un mod de a atrage atentia populatiei asupra marii griji pe care unii pretind ca ne-o poarta. 
           In concluzie, aritmetica mea zice asa, daca recensamantul este obligatoriu atunci toate intrebarile din formular (CNP included)  sunt obligatorii.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu