;

sâmbătă, 18 februarie 2012

Banca ING sucks...

       ziceam acum cateva zile ca Banca ING sucks ...si daca credeam ca ce s-a intamplat in ziua aceea e arhisuficient pentru  un client al bancii eram tare naiva. Aseara ajung si eu acasa. M-asteapta o scrisoare cu subiectul "inmanare card" si na zic, mi-a venit cardul si s-a terminat cu nervii mei de primavara. Daaaar NU! In scrisoare scrie asa:  ca ceva nu-i clar si ca urmare a SOLICITARII mele de creare a unui card pentru minora WW mi se va bloca contul in doua luni pana la clarificarea problemei...Deoarece nu am adresat nicio solicitare bancii si nici minora WW nu-mi apartine am sunat la ei. Din lunga discutie rezulta ca:
      1. mi-au blocat cardul in ziua de 9 februarie
      2.banca m-a sunat in data de 10 februarie si mi-a adus la cunostinta ca mi s-a blocat si  sa merg cu certificat + buletin...
     3. mi-au trimis scrisoarea in 8 februarie. Parerea mea e ca n-avea nicio problema semnatura mea dar au creat ei o psihoza cu minora WW. Au incurcat ei niste hartii dar asta mi se pare  INCALIFICABIL.
          Am sunat pentru ca scrie in scrisoare ca au atasat contului meu cardul minorei si firesc m-am intrebat daca i-au trimis minorei un card cu acces la contul meu. Cica nu, stati linistita! Ii zic omului de la telefon, d-le ati sta linistit? A fost o tacere:)...
     4. la banca mi-au zis ca voi primi un card nou
     5. la telefon mi se zice ca nu voi primi altul pentru ca este valabil si a fost deblocat in data de 15. banca nu m-a mai sunat sa imi aduca acest fapt MINOR la cunostinta.
        Am intrebat cati bani mai sunt in cont. Erau toti. M-am dus si eu sa verific ca acum orice ar zice ING nu mai e credibil. Eu zic ca e X-files tot...
        O sa ma mai sune luni, sa-mi comunice ce s-a intamplat. Asa, la telefon, a zis ca a fost o greseala umana. E vorba nu de o greseala, ci de un LANT de greseli. Ma mai gandesc daca sa nu fac si-o reclamatie, mie nu mi se pare deloc amuzant. Ieri m-am enervat in ultimul hal. Cine stie ce mai urmeaza!!!
       Fericiti cei cu experiente pozitive cu ING.

2 comentarii:

  1. Ce se mai poate intampla? Nu foarte multe, maine iti dispar banii si poimaine primesti scrisoare c-ai facut descoperire de card si ai de pus vreo 50 de milioane... mare bagatela :)))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. :D inca n-au sunat. da, m-astept sa mai fie ceva :D. sunt optimista :D.acum veau sa imi schimbe contul, ca eu nu mai am incredere. sau na, daca nu se poate sa mi-l ataseze la unul care are mai multi bani ca mine :D

    RăspundețiȘtergere