;

luni, 6 februarie 2012

The Artist, film de Oscar, parerea mea

         M-am mai uitat la un film de Oscar, The Artist. E un film excelent. M-am uitat ca rolul principal masculin e nominalizat la Oscar si el. Filmul are vreo 13 nominalizari, daca imi amintesc eu bine, si a si primit deja niste Globuri de Aur. 
         The  Artist, un film foarte frumos, clasic, interesant, alb-negru, fara sonor, lucru cu care nu mai suntem obisnuiti in zilele noastre. Din cand in cand sunt transcrise replici. Cand am vaut asta, vorba marmotei, "eram precisa" ca nu o sa imi placa, daaar... 
          Zilele filmului mut sunt numarate. Marele actor de fim mut, artistul Valentino este uitat de public atunci cand apare filmul cu sunet.  O oarecare Peppy Mller, mare admiratoare a lui Valentino  ajunge in atentia presei datorita unei intamplari, prezenta ei la filmul in care juca marele artist. Ea devine mare actrita in timp ce Valentino intra intr-un con de umbra. Artistul are orgolii nemasurate, refuza toate sansele care i se ofera,  pierde tot, pe toate planurile.
         Peppy il iubeste. Il va salva ea oare? Va invit sa descoperiti singuri. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu