;

vineri, 3 februarie 2012

Despre fericire

          S-a mai  incheiat o saptamana frumoasa din viata mea. Inca o saptamana de "viata de  trainer" :D

Inca o saptamana in care am incercat sa invatam oameni noi, lucruri noi. Si am reusit. Mda, o senzatie placuta de fericire. Atunci cand esti in sala, cand vezi ca oamenii sunt receptivi, ca sunt veseli, ca se entuziasmeaza cand descopera ca pot si ei sa faca lucruri “imposibile” iti dau si tie un tonus incredibil,  asa o stare de bine, de foarte bine. 
         Cand am citit feedback-urile am avut convingerea ca toate eforturile au meritat.  
         Va multumesc, oameni buni! >:D<

Si cum oamenilor buni li se intampla lucruri bune... tanaaaammm, azi a inceput sa ninga si la mine-n Sat`!!! Is cam asa :D :D :D Maine, la zapada. Am zis. Mi-am si pregatit bocancii :D :D :D!

Later edit: :D :D :D ninge! niiiiiinnnngeee! ce fain e! na plec si io la sanius azi :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu