;

luni, 27 februarie 2012

La aniversare :)

         Nu stiu daca e semn de maturizare.
     Am fost in weekend la o zi de nastere. Sarbatorita a implinit 10 ani si invitatii au fost selectati, alesi nu asa la gramada, pentru ca "pe ala nu pot sa il suport", "ala ma enerveaza", "pe... ioooaaai nu :) ".
   Mie mi se pare foarte ok sa alegi cu cine iti sarbatoresti ziua de nastere. N=am chef nici eu sa fac frumos pentru toata lumea de ziua mea.  M-am mirat doar pentru ca m-am gandit ca un copil s-ar gandi ca nu va primi niste cadouri, si ca ea oricum va merge la ziua celor pe care nu i-a invitat. Dar n-a gandit asa.
       A gandit ca un om mare si m-a topit asa...
         Asa mi-am propus si eu mai demult sa nu merg/ fac/ fiu asa cum, unde vor altii daca eu nu simt ca vreau. Dar eu n-am fost asa precoce. 
         Na, distractia a fost in toi, nu iesea asa fain cu  aia "absentii, mai sus mentionati" ca am mai fost si alta data in formula aia. Mie Pictureka si Prinde lupul mi-au placut grozav :D.
         PS: Unii oamenii imi plac pur si simplu.. . La multi ani >:D

2 comentarii:

  1. Ca şi la mine... lista a fost atent selecţionată şi lumea s-a simţit bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) poi asa si trebuie sa fie. apoi la tine..."si vinu-i dulce, si saua-i verde"

    RăspundețiȘtergere