;

marți, 14 februarie 2012

ING, nervi de primavara...serenity now!

          vineri, pe la pranz, ma suna de la ING sa-mi aduca la cunostinta ca mi s-a blocat cardul deoarece a aparut o inadvertenta de semnaturi, siii sa vin la banca cu buletinul  si cu certificatul de nastere pentru a se remedia problema.  mda, cu buletinul am inteles, ca doar cu buletinul mi-am scos si cardul si am semnat nepotrivit, adica nu ca acum doi ani, lucru care ii deranjeaza amarnic pe cei de la ING, bag de seama. asa ca azi, sictirita, merg la ING sa rezolv problema cu cardul BLOCAT. dar cu certificatul de nastere ??? 
           acolo, dupa politeturile de rigoare, "descopar" ca nu mi s-a blocat cardul ci mi s-a  SI ANULAT, adica nu se poate debloca, trebuie unul nou-nout, care sa vina de la Bucuresti, in cateva zile dupa ce mi se va valida noua semnatura! 
          povestea cu semnatura? NU EXISTA!!!  cand mi-am scos cardul prin ianuarie, am semnat pentru el. nu mai stiu cum am semnat, am doua semnaturi, una de om odihnit (cu numele intreg) si una asa de om grabit (o scurtatura). doamna de la banca, intreba asa obsesiv, "da chiar nu va amintiti cum ati semnat?" , "chiar?", na, ce sa zic si eu, CHIAR. chiar. zic, dar avand numai doua, daca scurteaza cu ceva drumul zicem ca am semnat intr-un fel, daca e bine e bine, daca nu o vor valida pe asta. Tzzz.Nu, nu e bine asa.
         Da zic si eu, eu pe ce am semnat, aratati-mi si mie cum arata, ca fiind doar doua specimene posibile,  prin reducere, ne dam seama. Dar nu! Si nu. Nu are ce sa imi arate. Incredibil mi se pare mie.  Bene. Zic eu, nu-i nicio problema, ca la o adica rezist eu cateva zile fara cardul asta. Vine el in cateva zile, deci e in regula. La care zice, hiii peste "tzashpe" (e bine Ionutz?:D ) zile va expira buletinul ! Asa, si? Paaai, s-ar putea sa va mai blocheze banca inca o data cardul! Pai de ce? Incep sa ma enervez... Pai, nu-i sigur, stati linistita! :D Stau. De ce n-as sta? chiar asa.
          Da, deci stau linistita. Acces la card nu am.Card imi trebuie mie? La bani da, de la casierie, platesc niste comisioane. Ca na, banca trebuie sa traiasca si ea. Sigur. E de inteles. Unde-i casieria, la o adica habar n-am, mereu am folosit cardul. Nici nu conteaza, ca n-am nevoie de bani acum. Dar plimbatul dupa semnaturi mi se pare aiurea.
          Ma astept, maine-poimaine, cand ma vor chema dupa card, pe langa buletin, certificat de nastere sa mi se spuna sa aduc si doi martori sa certifice ca eu sunt cea care semneaza la deruta, din doi in doi ani, altfell! Incredibila faptura! Recunosc.
           Apoi dupa-masa m-au sunat ca noua semnatura e validata si ca trebuie sa merg maine la banca iar ca sa... nu stiu ce plic la Bucuresti, pana la ora 12... si, asa din back stage, mi-a zis acum ca initial am semnat cu tot numele si acum cu scurtatura. Tineti minte. S-ar putea sa-mi foloseasca!
          In concluzie... ING face niste chestii incredibile. Daca nu mi s-ar fi intamplat mie mi s-ar fi parut distractiv. Asa nu mi se pare, not at all! 

PS: Zi faina si iubiti-va mult, vorba ceea!

2 comentarii:

  1. Oareşicum bine :)))) se zice "ţâşpe"...

    Nu uita, pe lângă ăia doi martori trebuie să aduci certificatul de căsătorie, de divorţ, certificatele de naştere ale copiilor şi de deces al străbunicilor, plus verificare pe retină cum că eşti tu, cântarul va decide dacă eşti tu, dar dacă te-ai îngrăşat ai pus-o, nu mai pupi card şi dacă vii în adidaşi şi blugi sigur nu-ţi dau cardul că arăţi aşa... de pe stradă!

    RăspundețiȘtergere
  2. aşa... acasa n-am diacritice. eu cred că aştia dela ING se tem de un atac "istraterestru" =)) curat "istraterestru". altfel nu-mi explic...
    aha, parcă încep să înţeleg. de la blugi mi se trage! deci semnatura e OK :D

    RăspundețiȘtergere