;

marți, 28 februarie 2012

The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore, Oscar pt film de animatie (scurtmetraj)

           Na, sigur ca am dormit cand s-au decernat premiile Oscar. Si nici la stiri nu m-am uitat. Doar pe net am citit despre si sunt multumita de ce s-a intamplat acolo. Filmul The Artist e un film fain, am mai zis asta si aici, nu ma mir nici ca a luat premiul cel mare+premiul pentru cea mai buna interpretare masculina. Mi-a placut ca i s-au adus calde multumiri si cainelui Uggie (un foarte dragut Uggie :)), in timpul discursului regizorului (daca imi amintesc bine).
           M-am uitat si la ce rochii au purtat vedetele si mi-a placut. 
         Din lunga lista de premii am vazut ca filmul de animatie - scurtmetraj- ce a luat Oscarul e postat pe youtube. 
           Va invit sa va uitati si sa va incantati sufletele. Poate pentru mine inseamna mai mult decat pentru altii, defect profesional :), dar sunt sigura ca oricine iubeste cartile gaseste ceva frumos in filmul asta.

           Frumos? :)

4 comentarii: