;

duminică, 19 februarie 2012

Jocuri de cuvinte...

          mda. mai nou, cand avem chef jucam scrabble. asa si ieri. o tura. it`s funny.
aveam niste litere "rele" si nu puteam scrie mai nimic. aveam o singura vocala. vreau sa scriu cuvantul TUPI (verbul a tupi, de la jocul ala de-a ascunselea..., jucam cu infinitiv si participu) si-mi este refuzat!!! verificam in DEX si el chiar NU exista! mie tot nu-mi vine sa cred. maine ajung la un DEX mai nou si vreau sa ma mai enervez o data. mai caut.  Cum adica nu exista!? :D
       

8 comentarii:

  1. draga mea corect era a se piti:P....si asta exista si in dex:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, da, era corect. n-aveam eu literele dar era corect :D, zi faina sa ai :)

      Ștergere
  2. exista :P http://dexonline.ro/definitie/tupi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. na, si in DEX-ul de la serviciu, e mai nou decat al meu, tot asa e, nu exista! :D bine, mie mi se pare ilogic. si gresit :D
      deeeci?

      Ștergere
  3. Norocul meu! Ghiciti cine a castigat =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Io propun ca scrabble sa se joace numai la biblioteca, cu Fondul de Referinta, dictionare si alea-alea la indemana :))
    Am zis!

    RăspundețiȘtergere
  5. asa, si cine inventeaza cuvinte noi, ca mine...sa ce??? ps: in timpul serviciului? :D nu ma ispiti, Dane :)

    RăspundețiȘtergere