;

miercuri, 8 februarie 2012

Perfect sense

         Ne-am uitat aseara la un film, Perfect sense. O poveste de iubire proiectata pe fundalul unei epidemii ingrozitoare, ea epidemiolog, el bucatar. Epidemia asta are niste caracteristici ciudate, iti pierzi toate simturile,treptat, mirosul, gustul, auzul, vazul…  Si ei sunt afectati de boala si ...Hai ca nu zic tot! Dragostea invinge? Filmul are un mesaj pozitiv, acela ca life goes on. Interesant film. Realistc. Crud pe alocuri.

         Habar n-aveam despre ce e filmul asta, ca eu nu citesc povestile si nici nu-mi place cand imi povestesc altii filmele, am vazut ca are nota mare la IMDB asa ca m-am uitat. Film independent. Fain film. M-am gandit la un moment dat ca paranoia mea doarme bine. Medicii erau deja alertati cand erau 24 de cazuri in lume. Si mie nu mi s-ar fi parut asa de grav. Au inceput sa-si dea cu parerea despre ce ar fi putut fi si in primele 5 minute am aflat ca ar putea fi, printre altele, atac terorost si ma gandeam “mama, da ce abereaza astia”. Filmul te prinde, si, cand se instaleaza haosul pare posibil in real life.  


        Filmul asta l-am vazut aici http://filme1.net/perfect-sense-2011-online-subtitrat/ si merge super.

4 comentarii:

  1. Tu te uiti numai la filmele cu note mari pe imdb?
    Pai in cazul asta o sa vezi multe porcarii care au note mari, dar nu merita nici macar sa vezi distributia, iar pe de alta parte o sa pierzi si niste filme bestiale care au nota mica pe imdb pentru ca oamenii nu au votat, ca asta inseamna notele de acolo.

    RăspundețiȘtergere
  2. sub 5 nu ma uit :) imi inchipui ca is catastrofale :). criiteriile de selectie sunt tare subiective, imi place vreun actor, am citit undeva ca ii fain sau ca... dimpotriva, si vreau sa vad si eu daca ma misca ori ba. zii si tu unul fain, care merita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Momentan nu-mi vine insa am vazut si filme care-s sub 5 ca nota si merita vazute. Cand gasesc unul iti zic ca eu oricum le vad pe banda rulanta :))))

    Uite, aseara l-am vazut pe asta http://www.imdb.com/title/tt1397514/ nu e de nota de pe imdb, dar nici de 10, insa merita ca e de aventuri.

    Uite si asta http://www.imdb.com/title/tt1430615/ nu l-am vazut, e inspirat din fapte reale deci clar merita nota mai mare pentru ca filmele astea te misca rau de tot la sufletel.

    Si uite si exemplu... http://www.imdb.com/title/tt0120915/ asta oare chiar merita nota 6,4???? La ce dementialitate s-a nascut in urma celor 2 trilogii....

    RăspundețiȘtergere
  4. hihi, te-ai legat de Star Wars :D!!! de Jedi??? @-)
    ala Big Miracle pare interesant, o sa ma uit la el, intr-o zi.

    RăspundețiȘtergere