;

joi, 9 februarie 2012

Cormorani, rate negre, cocostarci?

         mda. vezi, eu nu fac diferenta. eu am vazut niste rate negre care puteau fi cocostarci. colega mea zice ca-s cormorani. or fi rate negre? vin si stau pe apa, la baza podului. ma mir ca rezista pe gerul asta, ma bucur ca rezista. frumoase mai sunt.
 
         n-am avut niciodata magia pasarilor. adica da, le-am invidiat, de mai multe ori, pentru ca pot zbura, dar cam atat. n-am stat cu atlasu in brate sa le invat pe de rost, nu stiu nici cum piuie sau tiuie fiecare. pe unele le stiu, pe altele nu.
 imi plac bufnitele, am si avut una dar imi era frica de ea =)
        am vazut de curand un film dragut, One big year, asa de destins, in care apar multe pasari, e vorba despre o competitie anuala, cine vede cele mai multe pasari intr-un an calendaristic. un film fain, asa de duminica dupa-masa, o comedioara simpatica. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu