;

duminică, 12 februarie 2012

Protest NU ACTA la Satu Mare, 11 februarie

ieri , la ora 5, a avut loc protestul pasnic NU ACTA. am si eu o mirare mare-mare, cine l-a organizat ca lipseau tocmai organizatorii sau asa trebuia sa fie? oamenii, doi cate doi, treceau si plecau.asa am facut si noi. erau si patru intr-un singur loc, de la presa! in total cred ca au fost 18 oameni. am intrat in magazinul universal sa vedem ceva si am zis, las` ca se aduna lumea, revenim, nu se poate sa fie doar atatia utilizatori de Internet la Satu Mare. ori lumea nu a inteles ce e ACTA sau de ce NU ACTA! 
pun aici pentru edificare filmuletul Robotzilor:


na, poate data viitoare vor fi mai multi, eu voi trece si data viitoare pe acolo... 
            Mi se pare aiurea, trist si ciudat ca lumea nu este multumita cu ce se intampla, vorbesc la modul general nu ma refer la ACTA, dar nu misca un deget si prefera sa protesteze din pat si sa vocifereze deranjant ca si cum ar fi facut ceva si ei. Adica vor o schimbare dar sa nu faca nimic. 
PS: Tot asa ma Enerveaza oamenii care vor sa il schimbe pe Basescu dar N-au fost sa voteze, pro sau contra, nu mai conteaza! Ca, cine stie, daca mergeau la vot, poate n-ajungea Basescu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu