;

miercuri, 4 ianuarie 2012

A revenit criza!

          pai ieri am mers sa cumpar paine.
          N-avem. In primul loc. In al 2-lea... N-avem. In al 3-lea... N-avem. Intreb si eu mirata daca s-o intamplat ceva de nu este, aia draguta zice nuuu, s-a terminat. mbine, s-a terminat in 3 locuri??? Locul 4... N-avem. incepe sa-mi creasca tensiunea. Dau un telefon la mesagerul-caraus, fii antena n-avem paine si nu se gaseste! Pai cum? Nu stiu.O fi criza. Ia o paine din centru :D. Mbine. Suna telefonul. Am luat paine. Na, stii era ultima paine. Zic si io suuuuper :D. Da, dar are doua kilograme jumate! What??? :D Prevad o lunga saptamana de paine cu ou. Mitzu... asta este. Tre` sa pui si tu osu`.   
          na, something is going on. ni s-o zis si noua la sedinta ca o sa fie un an greu. dar nu m-asteptam asa de repede :D Asta cu criza imi aminteste de o intamplare cu frate-meu. In cele vremuri, cand voia sa manace zahar cu lingura i s-a spus ca nu mai avem ca e criza! S-atunci el a zis ca vrea criza cu lingura! 

PS: is racita cobza. sper sa nu fac si io o criza :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu