;

joi, 19 ianuarie 2012

One man show, Dan Puric

           Aseara, la Filarmonica Dinu Lipatti - Satu Mare, Dan Puric si-a lansat cartea ”Fii demn!”.
          Am mai zis si acum cateva zile imi place de Dan Puric asa ca m-am dus la conferinta lui. Dan Puric e one man show. Face atmosfera. Degaja energie pozitiva. Nu se sfieste sa puna degetul pe rana, sa zambeasca, sa rada, sa faca haz de necaz, sa se ia de pitipoance, oameni politici, sa povesteasca intamplari aiurea prin care a trecut sau sa foloseasca autoironia. Nu se sfieste sa recunoasca ca este roman. Ba, dimpotriva, chiar e mandru. El stie cum sa te faca sa te simti intr-un fel special. Mi-a placut cum a spus ca televiziunile il cheama pentru rating iar el se duce pentru noi, oamenii care il asteptam. (Sala filarmonicii a fost arhiplina, balcon, loje, sala. Lumea statea si in picioare. Frumos.) A spus si niste poante, vechi si noi. A spus si niste lucruri care te pun pe ganduri. Parabole. Are niste teorii exceptionale... teoria drumului ingust :D. Drumul ingust in Romania apare acolo unde cineva trebuie sa isi ridice o vila. Banii din bucata de drum intra in materiale de constructie pentru vila cuiva :). Si altele...
          Imi place Dan Puric pentru ca incearca sa schimbe lumea in mai bine. Pentru ca e motivational. Pentru ca e grozav.
          A, da, poate nu stiati... Puric si-a luat caine. Si e singurul Puric din Romania care are caine! :)

4 comentarii:

  1. Te-am postat la mine pe facebook.Am fost organizatorul evenimentului.Mi-a placut articolul tau .Te fac celebra!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) daca stiam mai povesteam. Frumos eveniment. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. doamne cea mai tare faza cu unicul puric cu caine:))

    RăspundețiȘtergere
  4. :) daca merge la voi, sa te duci Ionut.ii tare fain :)

    RăspundețiȘtergere