;

joi, 12 ianuarie 2012

Intalnire cu Dan Puric

mda. de cateva zile am aflat (de pe Facebook, asta ca sa nu mai zic never-ever ca facebook e  inutil :)  ) ca Dan Puric vine la noi in Sat`(saptamana viitoare dar eu nu mai am stare) nu-mi inchipui nicio calamitate naturala ce ma va tine deoparte de - tanaaa, marele eveniment-  intalnirea cu Maestrul. Cand a mai fost... recunosc ca m-a fermecat :) are un quelque chose, un sarm, o inteligenta sclipitoare ce te cucereste instant. Mi-i tare drag. Am si citit niste chestii scrise de el (carti) si e super (magic). M-am mai uitat si la tv dar nimic nu se compara cand e pe scena. Believe me! Chestie de energie, probabil. Cine nu ma crede, sa vina sa vada cu ochii lui ("si cu urechile lui :)")!
           Na, ne vedem acolo :)! Am zis.

2 comentarii: