;

joi, 26 ianuarie 2012

I hate Piramida si Nu te supara frate!

cui nu-i place sa se joace? habar n-am. mie cu siguranta imi place sa ma joc. nu pe calculator. de pe calculator minesweeper, minele din windows, sau mah jong cred ca ii zice, sa potrivesti niste piese de domino.in rest nu ma joc pe calculator.  pot sa ma joc si ma joc tot felul de jocuri. am preferinte, desigur. 
           dar, ma enerveaza jocurile alea la care poti sa intri cu pionii in joc numai daca dai 6!!! ce magarie. jucam in copilarie Nu te supara frate si ma enervam asa de tare si de rau... si am uitat de jocul asta pana cand zilele astea am fost la  o zi de nastere si ne-am jucat Piramida. Mda, o tampenie la care trebuie sa dai 6, multi de 6 ca sa castigi. Na, si normal ca eu am dat doar un 6 si m-am invartit in jurul cozii pana la sfarsit!                           Exceptionale sunt jocurile astea. Nu inteleg ce scop au. Testeaza rabdarea? Nervii? Acum, in sfarsit nu ma mai enervez la jocurile astea. Semn ca m-am inteleptit :). Dar, eram patru jucatori, si mai era un norocos ca mine care nu dadea 6 si ii venea sa planga! Daca l-a inteles cineva... atunci cu siguranta eu l-am inteles. Mi-am amintit de mine cand eram mic si  stateam cu lacrimile in coltu` ochilor...  Jocurile n-ar trebui sa iti dea o stare de bine si sa inveti ceva bun din ele? si din asta ce inveti? ca daca nu dai 6 esti naspa? biiiine. nu dau 6. sunt nashpa!!! ok. si? 
          So, I hate Piramida si Nu te supara frate! Jocuri enervante...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu