;

duminică, 29 ianuarie 2012

Oscar 2012

          In curand e gala Oscar. Am dat o cautare si am gasit lista aici http://www.ziare.com/oscar/stiri-oscar/vezi-nominalizarile-la-oscar-2012-1146815
          M-am uitat pe lista si am vazut ca n-am  prea vazut :D filmele de Oscar, asa ca recuperez pana mai e vreme. Am vazut The Help si mi-a placut foarte mult. E zguduitor. Si impresionant. Rolul principal, Viola Davies, foarte buna interpretarea, zic eu. Cred ca filmul asta o sa ia multe premii. Nu stiu cine e favoritul anul acesta dar asta este un film bun. Am citit ca si Maryl Streep e candidata la Oscar, nu stiu inca ce film, o sa ma uit, imi place mult de Maryl Streep. 
          Am vazut The Descendants, cu George Clooney. Filmul nu mi s-a parut ceva iesit din comun.Nu stiu ce  contracandidati are Clooney, nu pare film de Oscar, are 5 nominalizari, oare la ce?  Am vazut Midnight in Paris. Interesant film, fantasy, mi-a placut, dar nu e de Oscar. Apoi, Hugo. Mi-a placut baietelul foarte mult. Frumoasa interpretare. Filmul in sine, not really.  Am mai vazut Poos in Boots, care mi s-a parut slab. Am vazut ca e unul cu pisici nominalizat, o sa ma uit si la ala. Kung Fu Panda, nici prima parte nu mi s-a parut prea grozav asa ca nici n-o sa ma uit la a doua.
          deocamdata recomand The Help. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu