;

luni, 2 ianuarie 2012

Promisiuni

           Hihi, a venit Noul An. Cand incepe un An Nou, imi fac si eu ca omul diverse "promisiuni". Acum, de exemplu, am zis ca o sa mananc mai sanatos si ca o sa beau mai multa apa, ca renunt la Pepsi+Coca Cola pentru 3 luni, ca o sa citesc mai mult si ca o sa imi fac mai mult timp pentru mine. Ca o sa fiu mai bun. Plus ca nu o sa imi mai bat capul cu   maruntisurile:D. Mai am zis si altele, dar alea numai in gand. Fiind si anul ultimei apocalipse am sa-mi fac de cap, cu cap, pana peste cap. Promisiunile sunt promisiuni. 
          De Revelion a fost super, mult peste asteptari. Dar, e asa cum am zis eu, cheful oamenii il fac. Noi am plecat la 3.45 ca nu mai puteam de oboseala. Aveam ieri o voce minunata.. de la cantat, adica de la urlat. Intrebare intrebatoare, da` ati facut karaoke? Nuuuu :D. Desi, daca era ma bagam :D. Iti face tequila o voce cristalina, ceva incredibil. Aseara era after party dar am zis pas :). Nu mai rezist chiar asa. De la batranete ;) 
          So, La multi ani! 
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu