;

joi, 15 decembrie 2011

SNCFR sucks!!!

          daca pentru unii luna decembrie e luna cadourilor tind sa cred ca pentru mine, anul acesta, va fi luna isteriilor. habar n-am care sunt drepturile si obligatiile clientilor. nu-mi dau seama daca sunt prea pretentios. as zice ca nu. daca am platit ceva mi se pare ca mi se si cuvine. n-am facut niciodata reclamatie scrisa, pana zilele astea. am mai intentionat dar n-am vrut sa par exagerata. acum am izbucnit. nu stiu cat ma tine.
          traiasca sncfr!
          intr-o minunata zi, eram la Sinaia, aveam bilet cu locuri rezevate (cuseta) pentru ora 9 seara si pentru ca aveam mai mult timp am zis hai sa mergem la Brasov si luam seara pe la 10-11 acelasi tren la care aveam cuseta rezevata! la casa de bilete, mergem sa platim diferente pentru un InterCity si doamna zice ca nu se poate, adica se poate dar pierdem cuseta! pai de ce sa pierdem cuseta? ca doar am platit-o! vine cu o explicatie mirobolanta ca daca e distanta mai mare de o ora atunci pierdem... pai, vin si eu in ajutorul meu, nu puteti sa dati un telefon sa ziceti ca o sa urcam din Brasov si nu  din Sinaia cum scria pe bilet, VA ROG FRUMOS? doamna nuuu. nu se poate si apoi, "precis o sa gasiti locuri in tren" .zic si eu ca prostul, doamna eu nu vreau sa gasesc locuri prin tren, vreau locul meu, pe care l-am platit! nuuu se poate, ca are dreptul sa il dea, dar precis gasiti loc... mai, cu precisul ei m-a terminat! atunci, intreb si eu ca prostul, retoric... de ce sa iti mai faci rezervare cand precis gasesti in tren ??? In fine, eu aveam 14 ore de mers cu trenul si nu puteam sta cu precisul ei...
          io nu ma pricep, dar daca mi-am cumparat bilet, nu conteaza distanta, locul nu mi se pastreaza, nu conteaza in ce statie m-as urca? mie asa mi se pare logic. dar doamna aia a zis ca asa scrie in "cartea aia", care carte n-am putut afla... so... no comment! clar?
         mda, cu greu am obtinut si condica de reclamatii. habar n-am ce-am scris acolo insa astept raspuns de la ei.
        mai am un episod, cu BRD+Real, dar astept sa vad ce se intampla... in rest EXCELENT!
PS: sa ai o zi frumoasa! :) ca si a lui Mitzu :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu