;

miercuri, 28 decembrie 2011

I just made love

          Am citit pe net ca exista o aplicatie Android "beeetooon", I just made love, care se poate descarca gratuit pe telefon de pe http://www.ijustmadelove.com 
         Na, eu nu stiu ce is aplicatiile android. Si aplicatia asta mi se pare asa o prostie mare. O fi funny, nu stiu ce sa zic, dar cui ii pasa si cine are chef dupa ce a facut dragoste sa se localizeze cu gps-ul... si sa mai si emita niste exclamatii!  Mda, o fi unii, multi care asa fac. Anyway, data viitoare cand imi iau si io telefon nou, neaparat cu  android o sa fie, o sa descarc toate aplicatiile si o sa ma distrez grozav. Si nu numai eu.
         Ma intreb ce aplicatii or mai inventa. Totusi, bine ca au scris love, putea sa fie altceva in loc de love. Urat mirositor. Aplicatia asta iti permite sa afli si daca in apropiere sunt si altii care tocmai au facut. Mda, foarte interesant. Cine are curiozitati din astea? Cine ar vrea sa stie ce fac toti vecinii? Apoi, logo-ul cu doi iepurasi, unul roz si unul albastru care tocmai made love, o fi amuzant si ala, desigur. Faptul ca mie nu mi se pare nu inseamna ca nu este.

PS: sa zic drept si eu am zambit cand am auzit ca este o aplicatie cu numele acesta. 

2 comentarii:

  1. E bun. Abia aștept să îmi iau și eu tel cu android. =)) Să raportez din pat (și nu numai).

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) . mie imi mai trebuie sa fie smartphone, ce-o mai fi si ala?, ca sa pot scrie pe cer (www.scriepecer.ro) mda, un fel de trei in unu :D.

    RăspundețiȘtergere