;

luni, 19 decembrie 2011

Mos Craciun exista

         Azi l-am vazut pe Mos Craciun :) Si l-a mai vazut o fetita. Era atata de surprinsa si de emotionata :D. Tare draga mi-a fost. Era gatuita de emotie! 

         La Alex la scoala a venit Mos Craciun. Mda. Nu inteleg prostia asta cu Mos Craciun care vine peste tot si cu doua saptamani inainte si... innebunesc copiii. La un moment dat Alex zice ca acela n-a fost un mos adevarat. Pentru caaa? Pentru ca Mos Craciun vine cu un singur sac! Excelent raspuns. :)

PS: 
Am descoperit de curand un site cu filme online, cu subtitrare si merge super. Eu am vazut deja vreo 10 filme. Sunt si din 2011 o gramada. Intrati aici :  http://www.filme1.net 
          Daca n-ati plans de mult, daca vreti sa plangeti si nu puteti, va recomand filmul A little bit of heaven. Mi se pare foarte fain. Emotionant. N-am stiut ca e drama, ca nu cred ca ma bagam :). 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu