;

vineri, 2 decembrie 2011

Londra, zilele astea :)

Rodica a primit cadou de ziua ei doua bilete de avion . A plecat cu prietena ei cea mai buna la Londra, la cumparaturi. Au intrat intr-un magazin de pantofi si…  n-au mai iesit de acolo, vreo patru ceasuri. Era promotie!
           Sporovaiau necontenit, zici ca erau veveritele Chip &Dale : “hii ce pantofi mishteaux, verzi? Neah Nu-mi plac. Vai ce balerini! Roooz, no way.  Iui ce botine…vai ce catarama au,  astia-s cu siret, astia n-au siret, of daca erau portocalii; o da, dar nu portocaliul acesta, asta-i calapod?, astia is comozi, astia m-apasa, astia nu mi se asorteaza, astia is de babe, astia hihihi…" Simteam ca nu mai rezist auzindu-le!
           -Va pot ajuta cu ceva, doamnele mele? Si-n gandul meu: frate, hotarati-va ca mi-ati facut capul calendar…am tras aer in piept si am zambit cat am putut eu de larg, deci :D?
          - Sir, marimea 38, astia de seamana cu o vulpita, aveti?
          - “Astia de seamana cu o vulpita” , am ingaimat eu? “cu o vulpita” ce-i cu tacanitele astea? Azi am avut o zi teribila. La 25 de ani sa trebuiasca s-asculti toti tacanaitii, nu-i lucru putin. De abia astept sa vina seara sa merg in club sa ma relaxez, sa mixez niste muzici faine. Da. Avem.Poftim. 
          -Auzi, Lili, ce sa mai vorbesc cu el? Zi-mi ceva. Mor. Asta nu ma baga-n seama. Am cerut  zece perechi diferite si el nu ma vede. NU MA VEDE.  Pur si simplu.  Auzi, Lili eu sunt invizibila?
         -Nu, Rodica, nu esti!
         -Nu va suparati, dar ceva cu swarovski n-aveti?! Vreau sa stralucesc deseara! Lili, nu-ti mai da ochii peste cap, te rog. Chiar nu m-ajuti deloc!
         -Rodicelu, cum ai zis tu “vreau sa stralucesc deseara” cred ca nici Luceafarul nu spune! 
         -Vine si Swarovski, imediat… mda, frumoasa foc dar are niste gusturi incredibile. Toate kitschurile le-a incercat!
         -Lili, nu mai pot! Tu ai vazut ce ochi are asta? Cum se misca? Ce zambet minunat? Ce maini? Ce ceas? Cum miroase? Innebunesc…
         -Rodica, nu e chiar Brad Pitt! Nu e …..
         -Shhh! Poate ne-aude! (Normal ca le-auzeam. Vorbeau ca doua babe surde.) Stii cum mi s-au muiat picioarele? Si inima mea, off ce sa mai fac? Tu vezi cat e de fain? Eu m-am indragostit. Nu mai stiu ce sa fac.HELP. SOS. AJUTOR.
        -Aici sunt si pantofii cu swarovski…  dar, daca pot sa iti recomand eu o pereche as zice ca balerinii astia ti se potrivesc, sunt zglobii ca tine si se asorteaza cu ochii tai frumosi.
        -Cu ochii mei frumosi? incepe nesigura Rodica.
        -Da.
        -Pai, cu ochii mei frumosi se asorteaza ochii tai frumosi, n-am retinut cum ziceai ca te cheama? 
        -Paul! :)
        -Rodica, incantata. :)
        -Hapciu!
        -A, da, ea e Lili, prietena mea, e ziua mea si-am zis sa mergem sa bem undeva deseara. Ce zici, n-ai vrea sa vii cu noi?
        -E ziua ta? Atunci va invit la London Pub, eu sunt DJ acolo, deseara la 7.si... La multi ani!:)
        S-apoi ce-a urmat e simplu de imaginat. Am ras, am cantat si am dansat pana-n zori. Si da, ne-am sarutat. Seara aceea n-am s-o uit niciodata, Londra, seara cu DJ-ul meu preferat. :)
        TAROM iti multumesc ca m-ai dus spre cel ce a devenit logodnicul meu, Paul. 

PS: cu acest articol particip la un concurs organizat de Blogatu. s-aveti o zi super :). ca si a mea :)

5 comentarii:

  1. sa mai zica cineva ca baietzii au fantezii:)))....draga mea tu esti un pachet all inclusive=))=))=))

    RăspundețiȘtergere
  2. :P sa-nteleg ca ti-a placut? si ca e funny? prea bine te distrezi, cred ca radeai dinainte :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si a castigat articolul care nu a respectat nicio cerintza. Ca la romani. E a treia oara cand castiga un articol care nu avea ce cauta in concurs.
    Citeste ce am discutat cu castigatorul; el nu e in stare sa spuna daca a respectat cerintele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ia taci din gura ca aici n-ai nimerit, posesorul acestui blog il cunosc foarte bine! A sau stai, cred ca tu te-ai apucat sa scrii pe blogul tuturor asa din invidie?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ionut, sa stapanesti aparatul foto cu sanatate si sa te bucuri de el. Sa faci poze faine. Moromete, fiecare si-ar fi dorit sa castige, ca altfel nu ar fi participat. Daca juriul a hotarat, a hotarat. Subiectiv. Mie imi place cel mai mult povestea MEA. :). Eu m-am distrat scriind-o. Daca ai observat nereguli nu stiu de ce ai mai participat.Eu pana la acest concurs n-am auzit de Blogatu, sesizez nereguli, nu o sa mai dau pe la el pe "acasa". Logic.
    Sarbatori frumoase sa aveti! Amandoi :)

    RăspundețiȘtergere