;

miercuri, 14 decembrie 2011

Rom rom telecom si alte aberatii...

        Cred ca sunt in toane bune. Si  daca sunt in toane bune ar trebui sa intru in atmosfera. Uite, acum ca vine Craciunul, in atmosfera Craciunului... Nu stiu altii cum sunt dar eu am vazut reclama la Romtelecom cu Pavel si Cleopatra Stratan! si... nu mi-a placut deloc. Imi dau seama ca sunt un conservator si doua jumatati si un traditionalist incurabil... eu n-am putut zambi la reclama asta  si nu mai stiu daca era interesanta oferta pentru ca mi se parea un kitsch toata reclama... florile dalbe!
        Celor ce le place, pentru ca nu vreau sa ma opun chestiilor moderne si de gustibus non est disputandum, le doresc colindatori multi si sa rasune frate : rom, rom, romtelecom peste munti si vai!
        Da, chiar as zambi de Craciun sa cante careva Rom Rom Telecom!!! 
     

2 comentarii:

  1. Eu cred ca au gandit-o destul de bine totusi...Gandeste-te doar ca nu au mai trebuit sa plateasca drepturi de autor pentru melodie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pe mine textul inca ma mira. si mi se pare exagerata. imi plac mult reclamele de la Orange in schimb. au si muzica frumoasa si idei originale, dragute. asta rom, rom, telecom... ma cam zgarie :)

    RăspundețiȘtergere