;

marți, 27 decembrie 2011

De Craciun :)

           De Craciun a fost frumos. Ca intotdeauna. L-am asteptat pe Alex sa deschidem cadourile. El era cel agitat sa le dea fiecaruia, sa-i  ajute pe  toti sa le despacheteze, sa se incante pentru fiecare. Observa Alex ca erau doua cadouri pe care nu erau trecute numele. Si eu NU credeam si ziceam ca daca sunt fara nume sunt ale mele pentru ca eu i-am scris mosului mai multe si mosul fiind batran a uitat sa scrie pe fiecare. Pan` la urma pe un cadou descopera Alex o laba de pisica, deci era pentru Domnul Mitzu, ca Mitzu nu stie sa citeasca inca... Si mai ramanea unul... Si eu tot asa, ca e al meu daca nu scrie nimic ceea ce-l sacaia pe Alex, ca de ce n-ar fi fost al lui :D... Sigur ca nu era al meu, Mosul batran a uitat sa scrie... dar nici al lui Alex :). La 12 noaptea ne jucam Elfii si Capcaunii... Super magic :D. Imi zice Adi, mai apoi, ca la doua noaptea au ajuns acasa si Alex a scos jocul cu capcaunii si au mai jucat o tura :D. 
          In seara de Craciun mergem la Bia si  acolo Mos Craciun a adus cadouri sub brad. N-a mai trebuit sa zic nimic, Alex a zis ca daca este vreunul fara nume e cu siguranta al meu :D.
         A fost frumos, cu colindatori, cu veselie, cu bucurie, cu Mitzu :). Si cu tristete, era un colind care ii placea lui tati si m-am bucurat ca nu s-a cantat. Mi-am amintit cum era cand eram noi mici si faceam repetitii cu tati, cand mami nu-si vedea capul de treburi, sau cum cantam cand il asteptam pe Mos Craciun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu