;

joi, 10 martie 2011

Probleme

              Chestia asta am citit-o într-o carte Anthony Weston - Creativitatea în gândirea critică. Iată o frumoasă invitaţie la creativitate.
   "În cele mai multe cazuri, noţiunea de "problemă" are conotaţii negative. Ne displace faptul că avem probleme, ele sunt ceea ce evităm, ceea ce aruncăm sub preş sau cât mai repede cu putinţă. Impulsul nostru este de a găsi primul răspuns care pare cât de cât satisfăcător, pentru ca apoi să ne oprim. Cine vrea să aibă "probleme"?
    Ar trebui să avem. Vorbesc serios. Trebuie să vedem problemele ca pe nişte ocazii de a gândi permanent, ca pe nişte invitaţii la a fi originali. Din acest punct de vedere, ar trebui să salutăm existenţa problemelor şi chiar să le căutăm. Problemele nu sunt altceva decât şansa noastră de a schimba lumea." (p. 21)
              Mi se pare foarte interesant pusă problema "problemelor" :D. Am scris intenţionat redundant.
Sooo, nu te lăsa copleşit/ă. Fii creativ. Sooo, probleme, Gogule, probleme? E chestie de forţa gândirii pozitive. N-o ai? Se poate lucra la asta.Totul e să vrei.
             Eu, sometimes, I'm afraid of my creativity. I mean, I've been told ... Never mind. Really. It's just a joke.I'm funny, too. See? :P
Uite şi o poză cu o mitză creativă :)
  PS: Am descoperit azi ce diagnostic are Mitzu, e motan ipohondru !!! Am să detaliez eu într-o zi ploioasă.
                                                                      O zi frumoasă! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu