;

marți, 15 martie 2011

15 martie fericit! La mulți ani, România!

              Marele patriot a ajuns la Cimitiru Belu! Nici că se putea o zi mai nimerită ca asta. 15 martie are o semnificație istorică pentru niște minorități. Întotdeauna se găsesc niște extremiști care să tulbure liniștea celorlalți. Era de așteptat ca și azi să facă ceva... memorabil. N-am văzut știrea. Am citit-o. Mai bine. Sau foarte rău... cică,    csibi barna l-a spanzurat pe Avram Iancu la Miercurea Ciuc. Apoi, în aceeași idee, într/o nu știu care țară, într/o nu știu care școală se face serbare, pe tematica istorică sus menționată. Majoritarii nu au fost înștiințați, evident. Să fie o teorie a conspirației? Discriminare? Nuuu, nici vorbă. Da de unde. Discriminare e NUMAI atunci când românii nu anunță! Clar? Ah, mi/am amintit și ce țară, România, și ce școală...
               Prin urmare pun o poză de la mormântul lui Mihai Eminescu, mie nu mi se pare puțin lucru ca într-o simplă zi de marți (azi), pe la 6 seara, să găsești niște lumânări arzânde.

Cred în Eminescu ca în soare, în magia frumosului și în veșnicia neamului românesc. Augustin N.Pop
          Am trecut pe aleea artiștilor și pe aleea scriitorilor, mi s-a părut emoționant... atâtea suflete care mi-au ÎNCÂNTAT sufletul, copilăria, imaginația... atâția oameni pe care i-am iubit și pe care i-am cunoscut indirect, prin ceea ce-au lăsat în urma lor... s-au dus.
          "Am fost" pe la Eminescu, Preda, Coșbuc, Sadoveanu, Rebreanu, Zaharia Stancu, Păunescu, Stănescu ... nici nu mai știu, și la artiști iar, Dinică, Pitiș, Pintea,Râlea, Călugareanu, Amza, Birlic.Nu/mi mai amintesc :) acum.
          PS: La mulți ani, România!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu