;

vineri, 11 martie 2011

Jocuri de cuvinte

          Mie întotdeauna mi-au plăcut jocurile de cuvinte. Mi s-au părut... marcă a oamenilor inteligenţi şi amuzanţi. Double meanings :), soooper funny. O portiţă spre altceva. Întotdeauna.
          Într-o minunată zi, eram la liceu, cu nişte colege bântuiam prin marea metropolă. Eram şi de la limba I engleză (eu), şi de la limba I franceză. "Francezii" făceau limba a 2-a limba rusă şi, prin urmare, erau paraleli cu limba engleză. Cum mergeam noi, la un moment dat am zis "turn left" unei "franţuzoaice" (limba întâi franceză). Asta, cum ziceam, paralelă, îmi zice "NU TĂT DREPT" cum înţelesese ea că am zis eu, ci că acum trebuie să cotim la stânga, conform traseului :) Mdaaaa :), adevărat grăise. Dilema sau trilema mea este MY ENGLISH SUCKS, MY ROMANIAN SUCKS? Or... what??? Nu ştiu, am văzut poza asta şi la asta m-a dus gândul.
         În concluzie, think pink! Şi da, when nothings goes right, Go left! 
         Şiiii da, may you have a happy friday :P.
         >:D<      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu