;

sâmbătă, 5 martie 2011

Caro Emerald - A night like this

          Scuzată-mi fie ignoranţa, habar nu am cine-i Caro Emerald. Acuma vreo săptămână am început să aud cântecul ăsta la radio A night like this  şi m-a prins.Cred că trebuie să fii "puţin mort" inside ca să nu te mişte.  
          De mult nu am mai auzit un cântec care să îmi placă aşa de mult, ultimul care m-a 'nebunit era Mika - Grace Kelly. Nu mă pot opri din lălăit, zâmbit şi din bâţâit. Text şi ritm sooper-trooper.Un cântec tare frumos! E genul de cantec care se lipeşte de suflet :) . Am pus linkuri cu versuri, nu ştiu dacă le-am ales pe cele mai grozave, dar aşa numai ca să prinzi gustul. Ce karaoke trânteam pe Mika :D, ehhh ce vremuri :)
          La, la, la, la, la... a night like this  :D 
          Ascultă-l şi molipseşte-te!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu