;

marți, 29 martie 2011

Filme coreene

       Frate... lately toată lumea se uită la filme coreene. Trăiască TVR1. Eu nu mă uit. Că n-am timp. Că nu mă interesează. Că prefer să fac altceva. Că mă păstrez pe când voi fi pensionară.Că... Deci da, eu nu o să dau nume.Că nu știu io din astea. Dar există fani adevărați. Unii scriu rezumate, fraaate da ce minte odihnită. Alții lacrămeză. Alții povestesc despre cum s-au emoționat când... și toți știu când s-au lăcrămat, e momentul când s-a ... reunit familia. Mda, dacă pe mine nu m-ar mișca asta, nu știu pe cine... Serios, acuma. Dar eu nu mă uit. Pentru că, am zis mai sus de ce. Dar au "ceva, is complexe, rafinate, decente, subiect"...Îs filme de "aventură", "da chiar îs", îs filme "polițiste", "da chiar îs". E pură cultură și civilizație.
       Bine, deci, uitați-vă la Jumong, Curtezana regelui... TVR1  :) Eu m-am lăsat de seriale demult, tare demult... Asta nu înseamnă că am și uitat cum așteptam să-nceapă filmu` în loc să trăiesc filmu` meu :)
O zi minunată să ai! >:D<
            PS: dacă vreți rezumate eu chiar știu cine are :D

2 comentarii:

  1. Sunt perfect de acord cu tine, Jumong sau cum se numeste filmul ala mi se pare o mare idiotenie, ca de altfel orice alta telenovela.
    Dar nu avem de ce sa ne facem griji, pentru ca...deh...asta e nivelul de cultura al societatii noastre scumpe si dragi.
    Cum Dumnezeului sa stai ca pe ace pana incepe filmul sau sa nu poti sa mai faci nimic ca pierzi minunatul serial? Nu am sa inteleg niciodat...dar nici nu ma chinui sa inteleg.
    P.S. Vezi ca in "filmul tau" suntem si noi, unii dintre noi...;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Jumong nu e telenovela. Mentionez.Nu m-am uitat la niciun episod. Ca-s fragila :D Daca ma prinde? :P
    PS: da, in filmul meu :) :) :)

    RăspundețiȘtergere