;

sâmbătă, 19 martie 2011

Muzeul de Geologie

               Azi am fost la Muzeul de geologie și am văzut o grămadă de pietre și bolovani, hai să le zic roci că parcă sună mai bine, (roci rimează cu foci, în caz că nu ți-ai dat seama). Erau foarte frumoase! Incredibilă natura asta. Resurse inepuizabile. Culori și forme extraordinare. Nici geolog nu-i rău să fii. Oamenii care se știu bucura și de-o piatră trebuie să fie faini! Alții au Ferrari și tot degeaba.
               Nu știu cu câte informații o să mai rămân că erau tare-tare multe, îmi amintesc stibină, agate, azurit, cuarț, calcit, dolomit, ... "la-la-laIT". Foarte interesant gipsul, argintul, sulful... Mie mi-au plăcut rocile numite stibină, seamănă cu niște arici. Mi-a plăcut coralul. Încep să-mi amintesc :)
              Iaca poznă:
           Aveam o poză mai frumoasă dar nu știu de ce voia sa o pună numai cu capul în jos...  :) 
           May u have a sunny day!         

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu