;

joi, 7 februarie 2013

Tabără de sprijin pentru văduve

           Asociația ”Există viață după doliu!”, în urma unui proiect câștigat, face posibilă întâlnirea a 20 de văduve în cadrul unei tabere gratuite (toate costurile sunt suportate de asociație - transport, cazare, masă) ce se va desfășura în perioada 26-29 aprilie 2013, la Predeal. 
           Înscrierile se fac până în data de 15 martie, da click aici 
 http://www.existaviatadupadoliu.ro/2013/02/inscriere-tabara-de-sprijin-pentru-vaduve/  pentru mai multe informații și pentru a te înscrie vezi formularul de înscriere.
           Dacă chiar tu ai pierdut pe cineva drag sau știi pe cineva care tocmai a trecut printr-o mare pierdere și nu-și mai regăsește liniștea, ar avea nevoie de consiliere, asistență terapeutică gratuită, spune-i despre această inițiativă minunată. Niște oameni pricepuți vor fi acolo, trei psihoterapeuți cu experiență, care vor pune umărul și sufletul  pentru a ajuta.
           Mai demult, pe pagina lor de Facebook am citit un mesaj emoționant. Cred că toți cei care au pierdut pe cineva drag se regăsesc în el. Tine minte cum se procedează, din păcate uneori cei dragi pleacă dntre noi, pe "ceia lume" prea devreme.
          ”Mesaj pentru prietenii care nu mă mai vizitează:
Se pare că tu ai nevoie de mai mult curaj ca să baţi la uşa mea decât am eu nevoie ca să îţi deschid.
În loc să îmi spui "Sună-mă dacă ai nevoie de ceva, orice!", mai bine vino direct pe la mine într-o zi. Ştii ce program am, ştii că sunt(em) acasă, ştii că nu am chef de nimic. Ştii că n-o să te sun, pentru că nu pot. Şi că n-o să fac nimic din ce mă sfătuieşti tu să fac, decât dacă eşti aici alături de mine şi facem împreună. Ar trebui să ştii când spun "Da, sunt bine...", dar de fapt vreau să vină cineva care are răbdare să mă asculte sau doar să stea lângă mine în timp ce fac ... NIMIC. Să stai lângă mine în timp ce respir şi să îmi prinzi lacrima care curge.... sau să te prefaci că nu o vezi şi să îmi dai ceva să fac ... să îmi distragi atenţia spre ALTCEVA, să duci discuţia spre subiecte care mă pot scoate din starea mea (chiar dacă nu o arăt imediat) ... Ştiu că poţi! ♥ Tu nu ştii încă, dar sper că încă mai vrei să afli.
Ţi-e teamă că m-am schimbat şi n-o să mă mai recunoşti?! E posibil! Dar am nevoie de tine!
 Hai că n-o să fie chiar aşa de rău de fiecare dată, promit! Spune-mi ce-ai mai făcut tu, fără teamă că o să spui ceva greşit sau că te invidiez că eşti mai fericit(ă) decât mine. Ţine-mă de vorbă. Aminteşte-mi că va fi bine! ♥”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu