;

duminică, 17 februarie 2013

O stire despre o bibliotecă (+ de ce sa stergi postul Kanal D)!

          Sambata ma nimeresc pe langa un televizor deschis la Kanal D. Stiri. Una despre biblioteca... ascult si ma minunez. Siderata. Ma enervez grozav. Nu-mi explic tonul, muzica si textul... Adica nimic.
        Am cautat pe net si am gasit stirea. Am pus aici link-ul pentru comentarii, daca aveti chef va rog sa comentati http://www.kanald.ro/Video/Cartile-NU-sunt-o-prioritate-pentru-maramureseni-Ce-si-ar-fi-dorit-ei-in-locul-unei-biblioteci-VIDEO/16200/.  De fapt, Insist sa comentati la ei pe site pentru ca mi se pare inadmisibil ca o astfel de stire sa circule nestingherita. 
          Au trimis ei un om de la Bucuresti, minim doi de fapt, ca sa scoata stirea asta??? Incredibil. Parerea mea este ca "jurnalistii" aia isi iau degeaba banii. Fie sunt dezinformati = isi iau degeaba banii, fie nu sunt capabili sa sintetizeze din informatiile primite = isi iau degeaba banii. Comentarii de genul ca sa nu mearga cu mana goala si-a luat niste carti... mda, eu n-am mai pomenit... ca nu e ca la nunta cand mergi la biblioteca, adica da POTI sa mergi CU MANA GOALA daca nu gasesti ce vrei, ca doar n-a rade satul de tine, ala care parea oras si apoi cartier...
         In biblioteci se intampla incredibil de multe povesti minunate. In spatele acestor povesti sta de cele mai multe ori bibliotecarul. Multi oameni  au viata mai buna, mai frumoasa de cand  trec pragul bibliotecii. Biblioteca nu inseamna doar carti,  nu inseamna numai ia carte-da carte! Biblioteca e spatiul in care oamenii se intalnesc, comunica, se distreaza, invata lucruri noi, devin mai buni, au parte de anumite facilitati, isi pot dezvolta anumite abilitati si toate GRATIS. 
      Cine nu-i convins... pe site-ul http://www.cautatoriidepovesti.ro puteti descarca un e-book gratuit "despre legătura oamenilor cu biblioteca şi despre vieţile schimbate cu ajutorul unor bibliotecari pasionaţi de meseria lor."


PS: si, daca aveti reglat postul asta, puteti sa-l stergeti din grila pentru ca e pierdere de vreme sa ii asculti pe incompetentii aia. Cum sa zici atatea magarii in patru minute? Hai, ca m-am enervat! Jurnalistii lui pește...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu