;

marți, 12 februarie 2013

Bufnite...

          candva am avut o bufnita, pentru cateva zile. nu prea-mi amintesc multe,ram tare mica. stiu ca imi era frica de ea...c-avea niste oooccchhi :D, de bufnita, incredibil!
          am descoperit, fiindca au descoperit altii, ca la noi in Sat` locuiesc niste bufnite. asa ca am mers sa le vedem. faine de tot, noua bufnite intr-un copac :) !!! wow.
         apoi, a trecut o doamna si-a zis ca acolo locuiesc 28 de bufnite!
sa mor de ciuda nu alta, ce tare m-am mai bucurat cand am vazut 9 :D si ce dezamagita cand am aflat c-as fi putut vedea 28! stiu, stiu, crazy people (eu)! ia, cum strica bucuria la oameni...(altii).
         pozele is cu zoom, nu-s prea clare si-s cu multe cabluri, ca asa e "la Romanica" si le-am facut in graba. dar mai merg... 28-28-28  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu