;

miercuri, 20 februarie 2013

O minune de paine

          Aveți o pâine neîncepută? S-a întărit un pic și nu mai pare așa de bună?
          O puteți tăia în cuburi până aproape de bază, ca în imagine. Puneți bucățele de cașcaval, ceapă mărunțită și picurați puțin ulei de măsline. (Eu o sa pun si niste feliute sa slanina.)
         Înveliți-o într-o folie de aluminiu, ca să nu se usuce și să devină foarte tare.
         Puneți-o apoi în cuptor, atât cât se topește cașcavalul. Cam 10 minute, dacă aveți deja cuptorul preîncălzit..
         Notă. După ce s-a topit cașcavalul, o mai puteți lăsa puțin la cuptor, neînveliă. Asta dacă o vreți mai crocantă.
         Reteta asta am gasit-o pe FB (Femeia cocheta, am mai vazut nste chestii dragute acolo).
Mi se pare ca arta grozav si o sa si fac intr-o buna zi.Nu stie cat de buna e dar sper ca e MINUNATA, mie imi ploua in gura cand o vad.
        Daca faceti let me know!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu