;

duminică, 3 februarie 2013

Ploua cu galeata

           Ploua cu galeata. Si ieri a plouat tot asa. Alaltaieri nu mai stiu sigur. Imi trec prin gand tot felul de cantece legate de ploaie :) si ma bucur ca atunci cand ploua mi se spala masina, pot lenevi mai mult, pot sta cu ceaiul in brate sa citesc, pot sa ma uit la film ziua-in-amiaza-mare :), pot sa fac ordine in dulapuri dar NU, n-am sa fac. Am citit ca numai la maniaci stau lucrurile in dulap drept, pe culori si marimi :). Lasam pentru alta ploaie. Nu sunt pregatita  sa devin maniac.
          Planurile pentru ziua ploioasa de azi... azi o sa fac lapte de pasare. N-am mai facut niciodata si n-am mai mancat de vreo zece ani. Apoi citesc.
          PS: Stie careva cum se antifoneaza burlanul? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu